کد خبر: ۱۰۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، کاظم تیمورزاده، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی سه‌شنبه ۲ اردیبهشت در گفتوگو با خبرنگاران افزود: یکی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تغییر کاربری پایانه‌های مسافری به محلی صرفا برای سوار و پیاده شدن مسافران و تغییر وضعیت پایانه‌ها به شکل کانترمحور به جای غرفه محور است.  

وی اظهار داشت: تحقق این امر مستلزم تغییر مکانیزم بازاریابی شرکت‌های مسافری و خروج بلیت از پایانه‌ها است، با توجه به این رویکرد و شیوع ویروس کرونا، لزوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و آغاز فعالیت مجدد پایانه‌های مسافری فروش بلیت مسافرتی به روش‌های قبلی مغایر با طرح فاصله گذاری اجتماعی است.  

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: تجمع مجدد مسافران در پایانه‌ها برای خرید بلیت‌های مسافرتی اقدامی مغایر با اصول بهداشتی است و بر این اساس توسعه فروش اینترنتی بلیت و گسترش دفاتر فروش بلیت در سطح شهرها برای خرید غیرحضوری بلیت می‌تواند ضامن تامین سلامت بیشتر مسافران و کارکنان شرکت‌های حمل و نقل باشد.  

تیمورزاده ادامه داد: این اداره کل با هماهنگی تشکل‌های صنفی و شرکت‌های مسافری تدارکات نرم افزاری لازم را برای تحقق ممنوعیت فروش بلیط به صورت حضوری از اول خرداد انجام می‌دهد.  

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار